perjantai 7. maaliskuuta 2014

Muutto / Moving out


Nyt on sitten muutettu pois kotoa. Ihan omaan kotiin. Nopeammin tää tapahtui, kun arvasinkaan, mutta tää on ihan tosi ihanaa. Ihan huippua. Vaikka onhan täällä välillä yksinäistä. Kai tähänkin tottuu. 

I moved out on my own. Own home. It happened faster than I thought it would but this is awesome. Just simply awesome. Even though it's sometimes a bit lonely here. I guess you get used to it. 

picture from weheartit.com

Tässä rakentelen asunnosta asumiskelpoista parhaillaan, joten saatte postauksia sitä mukaa kun kämppä alkaa näyttää joltakin. Täällä on pahvilaatikoita vielä ihan tarpeeks purkamattomina. Mutta lupaan postauksia pian! Huonekaluista jo nyt etukäteen sen verran, että suurin osa tuli kotoa. Kiitän suuresti ylioppilasjuhlieni vieraita. Lahjat joita teiltä sain, ovat hyvässä käytössä nyt omassa kodissa. Ja sitten oli tietenkin pakollinen IKEA reissu, johon hyödynsin ylioppilasjuhlista saamiani lahjarahoja. Kiitos teille! Sain niillä kuitenkin muun muassa ruokapöydän ja muuta tarpeellista kodin tavaraa. Mikä on tietenkin ihan huippua. Kurjaa oli lattialla syödä. (Vaikka olihan se lattialla muuttolaatikon päällä syöty pakastepizzaillallinen aika romanttinen…)

I am currently trying to get this apartment to look like a home, so you'll get a blogpost(s) when it starts to look like a home here. Here is way too many cardboard boxes (and other boxes) that are still full of clothes and other stuff. But I promise post soon! About the furniture - I got most of it from home. I thank all of you who attended my graduation party. I got a lot of things from you and those I now use in my own home. I also had to make the compulsory trip to IKEA where I used the money I got as a present from different guests in my graduation party. Thank you. I got for example a table and some other stuff I needed. Which is awesome 'cause I now have a table and four chairs. It wasn't that nice to eat on the floor. (Even though that pizza I ate on the floor on a cardboard box was quite romantic…) 

Erityiskiitokset menevät isälleni, äidilleni, siskolleni ja veljelleni, sekä tietysti poikasystävälleni. Kiitän myös kaikkia muita, jotka auttoivat muutossa. Ilman teitä olisin ollut pulassa. 

Special thanks to my father, my mother, my sister and my brother and of course to my boyfriend. I also want to say thanks to all who helped me moving out. Without you I would've been in trouble. 


xoxo Dora



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti