maanantai 5. syyskuuta 2016

Tank top over t-shirt

Pictures: Henri
Edited by Me

Viime aikoina olen... / Lately I've been...
  • Ollut ihan koukussa spotifyn Young & Free -nimiseen soittolistaan. Kuulokkeet korville, sekotus päälle - hyvä fiilis ja musaan uppoutuminen on taattu. / Listening Spotify's playlist called Young&Free with a repeat. Goob vibes guaranteed. 
  • Nyrjäytin nilkkani astumalla huonosti kolme kertaa viikon sisään. Paranemisprosessi ei tähän mennessä näytä kovin vauhdikkaalta. / Sprained my ankle by stepping badly three times this week. Healing process going not as planned at the moment. 
  • Käytiin poikaystävän kanssa ottamassa kuvia pitkästä aikaa ja se oli tosi kivaa vaikka tuntu että rutiinit oli ruosteessa molemmilta. Kuvista tuli kuitenkin tosi hyviä, niiden käsitteleminen oli pitkästä aikaa tosi kivaa ja väreistä asti kuvista tuli just sellasia kun ajattelinkin. / We went to take these pictures with my boyfriend and it had been a while since any photography. It was fun though, even though for a while we both had no idea what to do and we just sort of stood there. But then we got into the flow and these pictures turned out actually just as I planned. Editing them was so nice after this break I've been having and I just absolutely love the colors in these photos. So hooked up on back light photography - it sort of brings such magic into the photos. 
  • Kuvissakin näkyvistä kengistä on tullut mun lempparisyyskengät. Harvoin enää muut kengät eksyy edes jalkaan. / These shoes also seen in the pictures have recently become my favourites. I rarely use any other shoes anymore. 
  • Oon taas innostunu meikkaamaan enemmän. Ostin vihdoin beauty blenderin tapaisen meikkisienen ja halleluja, mun meikkaamisesta tuli kertaheitolla helpompaa ja mukavampaa. Miksi, oi miksi en ostanut sellaista jo aiemmin. Yhtäkkiä meikkipohjan tekemisestä on tullut kivaa. / Doing makeup has become fun again as I finally managed to buy beaty blender -like sponge. My only regret is that I didn't buy it earlier as doing makeup base became so much easier and blending suddenly became a fun thing to do.
  • Katsellut vapaina olevia koiranpentuja kennelliiton sivuilta ja yhdessä poikaystävän kanssa ollaan parhailla koiranpentuilmeillä kriiseilty koiranpennuntarvetta toisillemme. Nimikin kun on jo valmiina. / Been looking puppies for sale with my boyfriend, trying to convince each other with our best puppy eye looks to get a puppy. We even have the name already. 
  • Saanut aikaiseksi kehitystä laulurintamalla. Vaivalla väännetty hakemuskin tuotti tulosta ja jo suurena voittona yksi koelaulupaikka saavutettu. Motivaatio on taas kohdillaan ja tästä on hyvä paahtaa eteenpäin kohti entistä isompia haasteita. Jos jotain tässäkin hakemusta vääntäessä opin, niin sen, että itseensä on uskottava. Oikein tosi kovasti. Silloin hyviäkin asioita tapahtuu ja eteenpäin on helpompi puurtaa. / Been singing and realizing some more development has happened again! Motivation is strong again and it's great to aim higher when you see results of your hard work - for example I got a invitation to one audition which I am super excited about. Good things do happen when you really believe in yourself.
  • Saanut hirveän sisustusvimman. Tahdon eroon rumista verhotangoista, tarvitsen uudet verhot ja tapettikin on jo valittu. Lisää tästä projektista myöskin ihan omassa postauksessa - saa nähdä mitä siitäkin tulee kun me kaksi (jotka koskaan eivät ole tapetoineet) ruvetaan tekemään uutta ilmettä yhdelle meidän huoneista, heh. En tiedä odotanko innolla vaiko kauhulla :-D / Having a terrible interior fever again - I think it's the autumn... I want new curtains and new curtain hangers and we will get a new wallpaper too... I don't know if I'm excited or terrified about the facts that the two of us will try to put a new wallpaper on the wall to get a new look for one of our rooms. 



2 kommenttia: