sunnuntai 27. huhtikuuta 2014

Täällä nukun minä / My bed, my rules


Tässäpä vilkaus makuuhuoneeseen, mun valtakuntaan, turvapaikkaan ja lepopaikkaan. Täällä nukun minä! Suurinta osaa vaatteista säilytän myös makkarissa, mutta muuten täällä ei juuri oo muuta tekemistä on nukkuminen. Tosin kun vielä ei oo sohvaa, niin tossa sängyllä on aika hyvä löhötä. En oo ihan varma tosta kukallisesta seinätapetista, meillä on vähän niinkuin viha-rakkaus-suhde, mutta oon antanu sen olla. En oo ees ihan varma saisko sille jotain tehdä. Se tuo moderniin ripauksen jotain retroa. Välillä vaan tuntuu että se on vähän turhan raju ja huomiota vievä! Päiväpeittoa en omista vieläkään joten siksi näättekin kaksi eri tapaa miten sijaan sänkyni eri viikoilla. Sängyllä majailevia kultaisia koristetyynyjä olen myös alkanut epäilemään, joten makuuhuone tästä luultavasti vielä muuttuu. Mutta postailen sitten uudelleen, ei se kuitenkaan lähiaikoina tapahdu! Joka tapauksessa, vaikka valosaa onkin, täällä on tosi hyvä nukkua. 

Here you can see my bedroom. This is where I sleep! I keep most of my clothes here, but there's nothing really do here but sleep. Though as I still don't have couch, it's nice to lie on the bed and relax. I'm not really sure about the wall with flowers, we kind of have this love-hate-relationship but I've let it stay. I'm not even sure if I'm allowed to do anything to it… But well it brings something old in the middle of all modern interior. I'd still say it takes too much attention away other things in the bedroom. I still do not own a blanket cover so that's why you see two different ways I've made my bed on different weeks. I'm also not sure about the golden decoration pillows anymore so I'm pretty sure this bedroom will change. Not soon though. Anyway, even there's really bright in this room and the windows let in a lot of light, I sleep well here. 



Sain tämän höyhenlampun synttärilahjaksi. Rakastan sitä!
 / Got this lamp with feathers as a Birthday gift. I love it!




Näin sijaan sänkyni punaisten lakanoiden käytössäollessa. Toimii ihan hyvin! 
/ This is how I make my bed while having those red covers. Works okay. 







Täytyy myöntää, pidän tästä missä valkoinen vallitsee, niin tosi paljon enemmän!  
/ I need to admit I like these white covers a lot more.. 







Joten niin no, minä tykkään mun makuuhuoneesta. Kerrankin se on sisustettu juuri niinkuin mä haluan. Ja värimaailmakin on juuri semmonen mistä mä pidän! Hyvin tuolla nukkuu. 

So well yeah. I like my bedroom. It's just the way I like it. 

Sorry to keep you waiting

xoxo Dora

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti