lauantai 12. huhtikuuta 2014

Tuoksuvaa inspiraatiota / The wonderfull smell of inspiration


Mä rakastan kaikkea tuoksuvaa. Kukkia, rasvapurkkeja, hajuvesiä, saippuoita - kaikkea tämmöstä. Sain vieraita kotiin käymään eilen, ja tuparilahjat onnistui niin täydellisesti, että pakkohan niitä on vähän esitellä. Tosiaan, olen pidempään jo haaveillut jonkunmoisesta laatikosta + pyyhkeistä tuonne kylppärin puolelle, mutta ei oo oikeanlaista tullut vastaan. Nytpä sain semmosen lahjaksi. Sain myös aivan ihanan pääsiskukkakimpun, joka pääsi koristamaan olohuoneen keskeneräistä pöytää. 
Tässä siis kuvia tuparilahjoista - suurin osa on tuosta mitä voisin kutsua kylpyhuoneen selviytymispaketiksi. Johon rakastuin ensi silmäyksellä.

I love everything that smells good. Flowers, body lotions, perfumes, soap - all that. I had some visitors in my house last night and they brought me some gifts to my home! They succeeded perfectly so I have to show you what I got. I've been dreaming of some kind of box with towels to put in my bathroom, but haven't found one I would've liked. But now I got just the perfect one! I also got absolutely beautiful bunch of easter flowers, which is now looking nice on my not-finished-yet living room table. 
So here's photos of the gifts I got - most of them are about the ''bathroom survival kit'', which I instantly fell in love with. 

Ainiin, ja rakastan myös kynttilöitä. Kynttilät on niiiiiiin mun juttu. 

Oh and I also love candles. They're my thing. Candles. Yes.







Tuoksuvia pieniä tyynyjä - ihania! / There little pillows smell amazing - love them! 




Tämäkin kynttilä tuoksuu ihanalle! / This candle also smells really nice!  

Todella kauniita koristekiviä / Very beutiful decoration stones 


Rakastan vaan tota laatikkoa! / Don't you too just love that box?


Ehkä seuraava postaus tuleekin kylppäristä… No ei, se on ihan kesken, mutta mm. tuolla laatikolla ja sen sisällöllä on hyvä aloittaa. Just mun tyyppistä sisustustavaraa! 

So maybe the next post will be about bathroom… Nahh, it's not finished at all, but that box with all its stuff is good place to start. I really love just that kind of decor!

xoxo Dora 

ps. Have you noticed you can now find me on pinterest? Check my pinterest out, there's home inspiration (as you can see on the right side of the page) but also healthy inspiration. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti