Perjantaina sato lunta oikein URAKALLA, lauantaina oli niin lämmin että luulin kesän tulleen, ja tänään tuntu että kevät alko ihan tosissaan just tänään, kylmän tuulen saattelemana. Lupaan kertoa kaiken tästä reissusta kun pääsen kotiin!
Joka tapauksessa, oli tosi kivaa, vaikka en saanut nähdä kaikkea mitä olisin halunnu, mutta yritin heikosta hapesta huolimatta räpsiä kameran täyteen kuvia (ne selfiet mukaanlukien). Nolottaa vähän, että raahasin muille tuliaisia, enkä sit löytäny oikeestaan itelleni mitään. Eiks tälleen yleensä käy vaan vanhemmille, joilla on paineet muksujensa tuliaisista?
Anyway, New York näytti parhaat puolensa (vaikka mä ehkä en). Tänään se hyvästeli mut pilvettömällä taivaalla ja auringonpaisteella. Mahtava synttärilahjareissu!
So it's time to go! Must say that 4 days are way too short period to see New York, and it's even shorter, when you're 2 days of the 4 terribly sick.
On friday it was snowing A LOT. On saturday it was so sunny and warm I thought summer has arrived, and on sunday it was really a springtime. Sunny but windy. Spring definitely arrived to New York! I promise to tell everything about this trip when I get home.
I tried to take as many photos as possible (the selfies too). Funny thing is I don't know where's dora the crazy shopaholic - I only bought something to bring to everyone else and didn't actually find anything for myself.. I thought that only happens for parents trying (in panic) to find gifts for their kids?
Anyway, I had great time. New York showed me its best (even I didn't I guess). Today it said goodbye to me with blue sky and sunshine. Pretty good birthday gift trip. Happy!
Cheers,
x Dora


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti