perjantai 20. maaliskuuta 2015

New York part ll - Sort of alive


Tässä oon vielä boordaamassa ilosena / here I am yet happy and boarding 

VAROITUS! Tää teksti sisältää ällötyskohtia.

Lento oli ihan KAMALA. Kun ruvettiin laskeutumaan, mulle tuli törkeen huono olo, ja rupesin yksimään, tuli oksennusrefleksi ja hyperventiloin laskien minuutteja. Kun pääsin ulos koneesta mua pyörrytti ihan hulluna ja ajattelin vaan että ei helkutti en selvii tosta passijonosta. Onneks pyysin apua, ja kerroin tilanteen, ja pääsin nopeutettua linjaa. Kaikki oli tosi ystävällisiä ja avuliaita kun haahuilin ympäriinsä itkien kun pikkuvauva.
Heti kun pääsin autoon aloin oksentamaan ihan kontrolloimattomasti. Ironista - oon new yorkissa, hienossa autossa, jazz soi, ja mulla pehmee lasku nykiin pää muovipussissa. Ihan karmeeta. 
Kun pääsin hotellille, en melkeimpä pystyny kävelemään, ja tarttin henkilön saattamaan mut huoneeseen kun olin ihan satavarma että pyörryn. En voinu syödä enkä juoda... Makasin vaan hotellihuoneen lattialla kyyneleet valuen. Oli niiiin heikko olo!

Onneks sain nyt syötyä vähän aamiaista, niin oon vähän vähemmän kuollut. Vaikka olo edelleen tosi heikko. Toivottavasti tää ois vaan jo ohi! 

Lähden tästä kävelemään Manhattania. Tänne on luvattu tänään lumisadetta, joten onneks tajusin ottaa talvikengät! 

Tilasin smoothien josta sain alas ehkä 1/4 / i ordered a smoothie and couldn't drink even half of it 

WARNING! This text includes yuck parts.

So that was just a terrible flight. As we were landing I started feeling really bad, and started to cough, puke and hyperventilate. As I got out, I felt very light-headed and thought I can't make it through the customs line. So happy I asked for help and they let me through the fast line. Everyone were so helpful as I just wandered around crying like a baby... So happy I got so good assistance.
As soon as I got into the car I started throwing up uncontrollably. So ironical. I'm in New York, in a fancy car, where there is jazz playing, and I'm having a nice soft touch to NYC with my head in a plastic bag. So that was awful. I could barely walk when I got to the hotel and I needed a person to walk me to my room as I was so sure I'll faint. Couldn't drink, couldn't eat. Made a bath ane couldn't stay there... So I just lied on the room floor tears falling down. Felt so weak! 
 But as now I managed to eat some breakfast, I'm sort of alive, though still feeling very weak. Just hoping this is over already!

I'm off to walk around Manhattan now. The forecast says it's gonna snow today! Luckily I brought my timberlands. 


Laters!

x Dora




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti