torstai 8. joulukuuta 2016

Joulukalenteri LUUKKU 8 - Jouluiset kaakaotreffit

Christmas calendar / Number 8
- Christmas hot cocoa date
Kuvat/Pictures: Henri
Edited by me 

Tässä pieni rupatteluhetki kanssani kaakaon äärellä...

Mikä sinua stressaa juuri nyt? ... Stressaa aika paljon joululahjojen hankkiminen. Oon hankkinut vasta yhden ainoan lahjan ja sen saaja ei edes tule olemaan paikan päällä sitä vastaanottamassa jouluaattona. Joten menee tosi hyvin tää, eiks vaan? 

Mitä rakastat juuri nyt? ... No sitä ajatusta, että joulu on ihan kohta täällä ja mulla on myös pienenpieni loma! Tämä on myös ensimmäinen joulu mulle ja Henrille niin, että me vietetään se kokonaan yhdessä. 

Mitä tarvitsisit juuri nyt? ... Lisää tunteja päiviin. Ja lisää valoa. Tää pimeys on niin hirveen väsyttävää! Ja sukat koska kirjotan tätä postausta ilman sukkia ja mun jalat on pakastetavaraa... 

Mitä toivot juuri nyt? ... Ehkä sitä että aika ei kulkisi niin kauhean nopeasti. Toivon myös että pysyn terveenä ja hyvinvoivana. 

Mitä haluat juuri nyt? ... Nukkumaan. Sen lisäksi haluan päästä opiskelemaan ensi vuonna. 

/ So here's a little Christmas chit chat with me over some hot chocolate...

What are you stressing over right now? ... Well at the moment I'm pretty stressed on getting all the Christmas gifts for my family and loved ones. Because the truth is that I've only gotten one present. And the one who it is for won't be there to receive it on the Christmas eve... sooooo going well enough, huh? 

What are you loving right now? ... That Christmas is really soon here and I'll have a tiny holiday! It's also the first Christmas for me and Henri that we'll be spending entirely together! Oh happy times!

What are you needing right now? ... Well umm definitely more hours into days. And more light. This darkness is so exhausting! I would also need socks atm 'cause I'm writing this without socks and my feet are pretty much frozen. 

What are you wishing right now? ... Good question here. Maybe that time wouldn't fly so high. I also wish I will stay healthy. (And I also wish for a puppy, ok?)

What are you wanting right now? ... I want to sleep right now. But besides sleeping I really want to get into school next year. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti